Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2020

Το νέο λογότυπο του διαγωνισμού για το 2021

Μέσα από τα επίσημα κοινωνικά μέσα δικτύωσης η διοργανώτρια αρχή, EBU, μας είχε ενημερώσει για μια σημαντική αποκάλυψη για τον ερχόμενο διαγωνισμό, τη παρουσίαση του νέου λογότυπου για τη διοργάνωση του 2021Το λογότυπο για τον ακυρωμένο διαγωνισμό του 2020 είχε δημιουργηθεί με βάση τις σημαίες όλων των συμμετεχόντων χωρών και τις χρονιές που συμμετείχαν για πρώτη φορά παρουσιάζοντας έτσι την ιστορία του διαγωνισμού τα 65 αυτά έτη. 


Όπως πέρυσι, το λογότυπο και η ιδέα αναπτύχθηκαν από την εταιρεία Clever ° Franke, η οποία δημιούργησε το λογότυπο χρησιμοποιώντας λογισμικό που αναπτύχθηκε εσωτερικά. Ο σχεδιασμός της έκδοσης 2020 βραβεύτηκε με το European Design Award και το Red Dot Design Award . Ο συνιδρυτής Gert Frankie είπε ότι “επέκτεινε το στυλ από πέρυσι έως το 2021” και διατήρησε τα “απλά, έξυπνα, μινιμαλιστικά και πειραματικά” στοιχεία, αλλά στη συνέχεια πρόσθεσε μια “γιορτινή πινελιά, για να γιορτάσει την επιστροφή του διαγωνισμού τραγουδιού της Eurovision.”

Το ανανεωμένο λογότυπο συμβολίζει τη δύναμη σύνδεσης του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision “και δείχνει ότι είμαστε ανοιχτοί σε όλα όσα έχουν να προσφέρουν οι συμμετέχοντες”, δήλωσε ο Sietse Baker. Συνέχισε λέγοντας ότι ο διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision “θα συνεχιστεί τον επόμενο χρόνο, ελπίζοντας να καλωσορίσουν τους συμμετέχοντες, τον Τύπο και τους θαυμαστές στο Ρότερνταμ τον Μάιο.

Η εισαγωγή ενός ανανεωμένου λογότυπου σηματοδοτεί επίσης ότι ήρθε η ώρα να αφήσουμε το 2020 πίσω μας και να αρχίσουμε να κοιτάζουμε προς το 2021 με θετική άποψη: «Χάρη στις εξελίξεις σχετικά με τα εμβόλια και τις αξιόπιστες ταχείες δοκιμές, είμαστε τώρα προσεκτικά αισιόδοξοι για το τι μπορεί να γίνει υπεύθυνα στο Μάιος. Και όλη η Ευρώπη μας παρακολουθεί τώρα. Με δημιουργικότητα και αποφασιστικότητα, εμπνευσμένο από αυτήν την τυπική ανθεκτικότητα του Ρότερνταμ, θα κάνουμε κάτι πολύ ξεχωριστό, είμαι πεπεισμένος για αυτό! ” τόνισε ο SietseBaker.