Ο Διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision θα διεξαχθεί στις 18, 20 και 22 Μαίου στο Ahoy Arena του Ρότερνταμ της Ολλανδίας. Η επιτροπή έργου, σε συνεργασία με την EBU θα καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να το φέρουν εις πέρας και να μην αντιμετωπίσουν προβλήματα αντίστοιχα με την πανδημία του covid-19, της οποίας ο κίνδυνος είναι ακόμα ορατός, και μπορεί να οδηγήσουν ακόμα και σε ματαίωση του ίδιου του διαγωνισμού..
Η EBU προχωράει σε αλλαγές στους όρους συμμετοχής για την επόμενη χρονιά, σύμφωνα με τον Martin Österdahl: "Τα διδάγματα που αντλήθηκαν από την άνοιξη του 2020 είναι ότι πρέπει να σχεδιάσουμε μια παγκόσμια κρίση και να έχουμε προσαρμόσει τους κανόνες του Διαγωνισμού προς αυτή την κατεύθυνση. Πρέπει να είμαστε σε θέση να είμαστε πιο ευέλικτοι και να κάνουμε αλλαγές ακόμη και στην ίδια τη μορφή και τον τρόπο οργάνωσης της εκδήλωσης σε αυτές τις δύσκολες στιγμές,
Η EBU προχωράει σε αλλαγές στους όρους συμμετοχής για την επόμενη χρονιά, σύμφωνα με τον Martin Österdahl: "Τα διδάγματα που αντλήθηκαν από την άνοιξη του 2020 είναι ότι πρέπει να σχεδιάσουμε μια παγκόσμια κρίση και να έχουμε προσαρμόσει τους κανόνες του Διαγωνισμού προς αυτή την κατεύθυνση. Πρέπει να είμαστε σε θέση να είμαστε πιο ευέλικτοι και να κάνουμε αλλαγές ακόμη και στην ίδια τη μορφή και τον τρόπο οργάνωσης της εκδήλωσης σε αυτές τις δύσκολες στιγμές,
Ως διοργανωτές της μεγαλύτερης ζωντανής μουσικής εκδήλωσης στον κόσμο είμαστε αποφασισμένοι και ενωμένοι στην αποστολή μας. για να επαναφέρουμε έναν Διαγωνισμό, έναν νέο νικητή και μια διοργάνωση στον επόμενο τηλεοπτικό φορέα. Αυτά τα στοιχεία βρίσκονται στο DNA μας και αποτελούν μέρος της κληρονομιάς μας. Κατά την αλλαγή του κανόνα, η διατήρηση της αυθεντικότητας και της δικαιοσύνης ήταν πάντα στο μυαλό μας. Το 2013 και το 2016, όταν ήμουν Εκτελεστικός Παραγωγός για το Διαγωνισμό στο SVT στη Σουηδία, εφαρμόσαμε αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο επιλέγεται η τρέχουσα σειρά των τραγουδιών και αργότερα στον τρόπο παρουσίασης της ψηφοφορίας, Και οι δύο αυτές προσαρμογές σε μια από τις παλαιότερες μορφές ψυχαγωγίας της τηλεόρασης βοήθησαν στη δημιουργία μιας πιο συναρπαστικής εκπομπής για τους θεατές."
Η χρήση των ηχογραφημένων υποστηρικτικών φωνητικών θα είναι εντελώς προαιρετική. Κάθε αντιπροσωπεία μπορεί να επιλέξει να χρησιμοποιήσει τραγουδιστές υποστήριξης, είτε εντός είτε εκτός σκηνής. Επιτρέπεται επίσης ένας συνδυασμός ζωντανών και ηχογραφημένων υποστηρικτικών φωνητικών.
Όλα τα κεντρικά φωνητικά που εκτελούν τη μελωδία του τραγουδιού, συμπεριλαμβανομένης της ενδεχόμενης χρήσης του λεγόμενου lead dub, θα εξακολουθούν να είναι ζωντανά πάνω ή εκτός σκηνής στην αρένα.
ΠΗΓΗ: Ogaegreece.com