Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020

Βιογραφίες: Ελίνα Κωνσταντοπούλου

Μέσα από την ενότητα της σελίδας μας, Βιογραφίες, θα έχουμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε καλύτερα αγαπημένους καλλιτέχνες και δημιουργούς που πήραν ή θα πάρουν μέρος στον αγαπημένο μας θεσμό. Γυρνάμε το χρόνο πίσω και πάμε να γνωρίσουμε καλύτερα την εκπρόσωπο της χώρας μας στον τεσσαρακοστό διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision που είχε φιλοξενηθεί στο Δουβλίνο, την Ελίνα Κωνσταντοπούλου.. 


 



Η Ελίνα Κωνσταντοπούλου (11 Νοεμβρίου 1970) είναι Ελληνίδα τραγουδίστρια ενεργή στη δισκογραφία τα διαστήματα 1992-2002 και 2010. Είναι γνωστή για τις λαϊκές επιτυχίες που έκανε τη δεκαετία του '90 και για την εκπροσώπηση της Ελλάδας στον διαγωνισμό της Eurovision το 1995 με το τραγούδι Ποια προσευχή. Μέχρι σήμερα έχει συμμετάσχει σε πολλούς διαγωνισμούς μουσικής και έχει συνεργαστεί με γνωστά ονόματα της ελληνικής μουσικής βιομηχανίας, όπως ο Νίκος Τερζής και ο Γιάννης Καραλής.

Η Ελίνα Κωνσταντοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα με το όνομα Μαρία-Ελπίδα. Από μικρή έδειξε την κλίση της στο τραγούδι, γι' αυτό και φοίτησε και στο Εθνικό Ωδείο. Άρχισε να τραγουδά επαγγελματικά μόλις τελείωσε το Λύκειο, παίρνοντας μέρος σε μουσικούς διαγωνισμούς, όπως η Σκυτάλη στην Τέχνη με κριτές τον Ιάσονα Τριανταφυλλίδη, τη Ροζίτα Σώκου κ.ά. Την ανακαλύπτει το 1992, ο Θάνος Καλλίρης και τη συμπεριλαμβάνει στον δίσκο 1.500 Φιλάκια Fresh Hits, όπου ερμηνεύει 4 τραγούδια, τα Γύρνα ξανά, Εσύ κι εγώ, Παιχνιδάκια και Αγοράκι. Την ίδια χρονιά η Ελίνα κάνει φωνητικά στο δίσκο της Καίτης Γαρμπή "Του φεγγαριού αναπνοές".

Η Ελίνα Κωνσταντοπούλου επιλέγεται ως εκπρόσωπος της Ελλάδας στον διαγωνισμό της Eurovision στο Δουβλίνο με το τραγούδι Ποια Προσευχή σε μουσική του Νίκου Τερζή και στίχους του Αντώνη Παππά. Το θέμα του τραγουδιού ήταν εμμέσως το Μακεδονικό Ζήτημα, ήταν λοιπόν από τις λίγες φορές που η Ελλάδα έστειλε στη Eurovision τραγούδι με συγκαλυμμένο πολιτικό μήνυμα (Μαρίζα Κωχ - Παναγιά μου, Παναγιά μου, Κλεοπάτρα - Όλου του κόσμου η ελπίδα). Παρ' όλο που η Ελίνα απέσπασε πολλές θετικές κριτικές για την ερμηνεία της, η υπόλοιπη Ευρώπη δεν πείστηκε και η συμμετοχή κατέληξε στην 12η θέση με 68 βαθμούς. Το τραγούδι οπτικοποιήθηκε στα Μετέωρα, με ατμόσφαιρα μυστικισμού, κάτι το οποίο ενισχυόταν από την παρουσία των Αρχαίων Ελληνικών στα φωνητικά του τραγουδιού, και συμπεριλήφθηκε στον επόμενο προσωπικό δίσκο της.